My Weekly Boyfriend ~ Week 3

Ha tegnap kellett volna ezt a blogbejegyzést megírnom, akkor tutira azt kellett volna mondjam: erre a hétre inkább szingli lennék. Hogy mi változott azóta? Befejeztem J.L. Armentrout Obszidián című könyvét, és belekezdtem az Ónixba. Daemon. Hmmm. Arrogáns. Bunkó. Ahogy Katy fogalmaz: igazi seggfej. De a rosszfiúkra bukom, ez van! A zöld szem és a sötét haj se épp hátrányos tulajdonság persze...


"...úgy nézett rám, mintha én volnék a világon az utolsó darab csoki." (J.L.Armentrout: Ónix) Elolvadtam... ^-^

Neve: Daemon Black
Családi állapota: (barát)nőtlen, de körülötte ugrál egy idegesítő majdnem barátnő, Ash
Lakhelye: az "istenhátamögötti" Nyugat-Virginia, USA
Lakótársa: az ikerhúga, Dee Black
Nemzetisége: földönkívüli (nem, nem Kanadára gondoltam) Luxen
Kedvenc étele: Mindegy, csak sok legyen :) Rá nem érvényes az "inkább etetném, mint ruháznám" mondás, ugyanis imád meztelen felsőtesttel szaladgálni :)
Hobbi: sokat van a természetben
Legcukibb tulajdonsága: oltalmazó
Amit én is el bírnék viselni: naphosszat bökdöshetne a tollával :P




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.