My Weekly Boyfriend ~ Week 7

Miután több, mint egy évig élvezhettem a társaságát Folt Ciprianonak a Csitt, Csitt sorozat kapcsán, így a sorozat zárókötetét olvasva őt választottam a múlt heti pasimnak. Hogy miért is? Ki ne akarna magának egy bukott angyalt, aki  mindig felbukkan, ha baj van, és képes szavak nélkül, gondolati síkon beszédbe elegyedni velünk?

- Megláttalak, és melletted akartam lenni. Azt szerettem volna, hogy engedj magadhoz. Úgy akartalak ismerni, ahogy senki más. Akartalak, mindenestől. (Becca Fitzpatrick: Finale - Végjáték)

Neve: Folt (Patch) Cipriano
Családi állapota:  kapcsolatban, párja: Nora Gray
Faji besorolása: bukott angyal
Lakhelye: A Delphic vidámpark alatti labirintusrendszer
Érzékeny pontja: a kitépett szárnyainak a csonkja
Hobbija: billiárdozás
Amit én is el bírnék viselni: ha megszólalna a fejemben suttogva: "angyalom"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.