Leiner Laura - Akkor szakítsunk







Hogyan került a kezembe? Előrendeltem a libri.hu oldalán.

A borító fiatalos, apró utalások vannak rajta kép formában a tartalomra. Az óra a szilveszterre, az áthúzott szív a szakításra, a 3D-s Budapest térképrészlet pedig az éjszakai utazgatásra asszociál.




Spoiler!!!
Egy friss szakítás mindig fájdalmas, Norbi mégis mindent elkövet, hogy a külvilág felé azt közvetítse: jól vagyok, minden OK. Lia pedig azt: nézz rám, én sokkal jobban viselem, mint ő. Versenyt csinálnak abból is, ki a boldogabb a másik nélkül, a közös barátaikat állásfoglalásra kényszerítik. Amikor pedig Norbiról kiderül randija lesz 8 nappal a szakításuk után, Szilveszterkor, Lia is úgy dönt ideje valami pasit leakasztani arra az estére. A szilveszteri bulira megfűzi a bátyját, legyen a baráti társaság sofőre, mert akié a kocsi, azé a hatalom. Lia meghívta Esztit, aki hívta Csabit, aki pedig azt hitte Norbi is jöhet. Így indultak el Szilkóval, a sofőrrel kiegészülve Szánkóék szilveszteri bulijába.

A bosszú időnként édes, így megnyitottam egy mappát, ami a sulis karácsonyi ünnepség végén készült fotókból állt, és kiválasztottam egyet, amelyik kifejezetten jól sikerült rólam (még jártunk Norbival, a fotót amúgy ő csinálta). A képen egyedül vagyok, a termünk asztalán ülök, mikulássapkában mosolygok, süt rólam a vidámság, a boldogság, meg minden, úgyhogy tökéletes arra, hogy feltöltsem profilképnek. Miután beállítottam, csak annyit szöszöltem, hogy töröljem a falamról az elmúlt két nap posztjait, az összes szomorú idézetet, világvége-kiírásokat, és együtt érző kommenteket. Mire végeztem, az új profilképemre huszonhét like érkezett, és sok-sok „szép vagy” megjegyzés az ismerőseimtől. Bocs, Norbi, de ha te úgy, én így. Ennyi. 
Ja, és ezután elmentem rendbe szedni a fejem, hogy valamennyire hasonlítsak arra a lányra, akiről feltöltöttem a képet…



Ritkán van alkalmam ennyit nevetni egy könyv olvasása során. A szereplők, a helyzetek, amikbe keverednek, annyira viccesek, hogy néhol könnyesre röhögtem magam. Szilkót egyből megkedveltem. Annyira antiszoc személyiség, angolosan ironikus humorral, egyszerűen tudtam, ameddig ő ott van, nem fogok unatkozni. Lia pedig a szakítás utáni DÖG barátnő megtestesülése. Akit dobtak már valaha, az a szíve mélyén szeretne kicsit hasonlítani rá. Eszti és Csabi sokáig csak idegesített, Norbinak is csináltam helyet a szívemben a bunkó beszólásai miatt. Igazi troll. Ákos a másik kedvenc karakterem a könyvből, szerintem mindenki ismeretségi körében van egy 'Ákos'. Az enyémben biztosan.



Nagyon nehéz anélkül véleményt írni erről a könyvről, hogy lelőném a poénokat. Aki szerette a SzJG sorozatot és a Bábelt, annak biztosan tetszik majd ez a könyv is. Fiatalos, pörgős, a karaktereket szinte látom magam előtt. Ha buliztál már a szüleid nélkül, akkor azért olvasd el, ha pedig még nem, akkor meg azért. :)


Kiadási adatok (forrás: libri.hu):

Kiadó: GABO KÖNYVKIADÓ ÉS KERESK.KFT.
Oldalak száma: 336
ISBN: 9789636898519
Kiadás éve: 2014



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.