John Green: Csillagainkban a hiba



Képzelt beszélgetés az íróval:

RV: Dolgozol most valamin?
JG: Van egy-két ötletem...
RV: Remélem szórakoztató műfajban!
JG: Igazából a rákról fog szólni...
RV: Ohhhh. Mi az alaptörténet?
JG: Nem dolgoztam még ki teljesen, a főhős rákos lesz, majd beleszeret egy menő srác. Viszont a helyzet reménytelen.
RV: Úgy, mint Nicholas Sparks regényében? A leghosszabb útban?
JG: WTF??? *kjhfkedknsnfkjaslfcxmcdsfdsjvcascnsdjfhedfcns* Még nem dolgoztam ki teljesen. Talán mindkét szereplő beteg lesz és egymást támogatva szeretnek egymásba.
RV: Ó!!! Majd meggyógyulnak?
JG: Vagy nem...
RV: Ez egy igazán szomorú történet lesz...

Az örökkévalóságot adtad nekem a megszámozott napokban, és én hálás vagyok érte.


Véleményem: 

Még csak most ismerkedek a szerző munkásságával, de azt hiszem állíthatom, hogy hamarosan a többi megjelent könyvét is el fogom olvasni. Ez a könyv brutális őszinteséggel ír a lét és a nem lét fájdalmáról, szerelemről, magányról, reményről, kilátástalanságról. Ez a könyv egy atyai pofon a fotelok kényelmében szemlélődő olvasók számára: ébredj, élvezd az életet! És én hálás vagyok ezért a kapott pofonért.


Filmes hírek:

A 20th Century Fox jóvoltából hamarosan láthatjuk majd a mozikban, Shailene Woodley és Ansel Elgort főszereplésével (mindkettejüket A Beavatott című moziból ismerhetjük). Júniusra várható, szóval ha szeretnél megismerni egy különleges, minden tekintetben hétköznapinak nem mondható szerelmi történetet, olvasd el a könyvet még a mozi előtt :)

A film hivatalos trailere (könny szökött a szemembe!!!):



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.