I can't wait... Gayle Forman: Csak egy nap, Just one year, Just one night



Miután elolvastam a Csak egy nap utolsó fejezetét, átkapcsoltam zombiüzemmódba. Hiszen nem érhet ott és akkor véget egy könyv?! Azonnal válaszokat akartam a felmerülő kérdéseimre és nem bírtam várni, így az amazonon beszereztem a lelki nyugalmamat.

A történet ott kezdődik, ahol Lulu és Willem napja véget ér, és sorban kaptam meg a válaszokat. Csapkodtam a homlokomat, mintha szúnyoginvázió lett volna, és a legváratlanabb pillanatokban sóhajtoztam és óóó-ztam. Ha azt hiszed Lulunak kemény éve volt azután a nap után, akkor várd csak ki, amíg megtudod mi minden történt Willemmel. De ez a könyv is szemét módon Willem ajtajában ért véget.



A lezáró Just one night novella kicsit összefoglalja a két regényt, hiszen sok idő telt el a megjelenésük óta és sok minden történt is a szereplőkkel, sok emberrel ismerkedtek össze, sok helyen megfordultak. Tökéletes befejezése ennek a szép, de viszontagságos szerelmi történetnek.

A gondolatom azóta Párizs és Amszterdam körül forog. Elvarázsolt...

Már nem kell sokat várni és érkezik az írónő If I stay (Ha maradnék) könyvének adaptációja.

Nézz bele, imádnivaló...



Üdv:
Reelka

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.