Mit hozott a Június 2014-ben?!


Elérkezett egy újabb hónap vége, eseménydús volt, ami a könyvmegjelenéseket illeti :-) Jött a Nemzetközi Könyvhét, amelyen a  legtöbb kiadó szuperebbnél-szuperebb könyvekkel rukkolt elő.

Nézzük, mivel gyarapodtam :)


A Könyvmolyképző általam leginkább várt könyve, a Lola és a szomszéd srác volt. Stephanie Perkinstől az Anna és a francia csók nagyon magával ragadott év elején, kíváncsi vagyok, hogy meg tudja-e ismételni a hatást.

A Nevermore - Soha már című szintén Vörös Pöttyös könyvet nem a könyvhéten szereztem be, hanem a moly.hu piacterén, egy megunt könyvemet cseréltem el érte. Első ránézésre vaskos kötet, és fél szemmel a fülszövegbe is belelestem. Edgar Allan Poe, hmmmm... :) Ági barátnőmnek mindenképp meg fogom majd mutatni ezt a könyvet, mert a hollós fickó most nagy kedvence :-)

A Maxim kiadó újdonsága, a már általam eredeti nyelven olvasott Létezik térkép a szerelemhez? című könyve, Jennifer E. Smithtől. Rajongok érte :) Véleményem a könyvről itt olvasható.

Már javában tombolt a könyvhét, amikor MF Kata felhívta a figyelmem arra, hogy terjed a hír, a Pongrác kiadó suttyomban kiadta az Incarceron folytatását, a Sapphique-t, egyenlőre limitált példányszámban. Így ő is bekerült a szatyromba :)


A továbbiakban szeretném még elolvasni ezeket a könyveket is, amelyek szintén mostanában jelentek meg:



Igyekszem mihamarabb megszerezni és véleményezni ezeket a könyveket :)

Üdv:
Reelka

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.