Mit hozott a május 2014-ben?



Mi került a polcomra májusban? Ebben a hónapban is gyarapodtam, nézzük is sorra, mikkel.


Truman Capote: Álom luxuskivitelben 

Moly.hu-n adódott, hogy cserélhettem erre a könyvre, és mivel a belőle készült klasszikus film Audrey Hepburnnel nagy kedvencem, így remélem hamarosan a könyvet is olvashatom.

Audrey, ahogy a Tiffany kirakatát nézve reggelizik :)

Lucy Maud Montgomery: Váratlan utazás 5.

A Könyvmolyképző Kiadó gyereknapi akciójában vettem a könyvet, és habár nem vagyok már gyerek, de a sorozatot gyerekkoromban vetítették a tv-ben. Arra a kis időre, amíg ezt olvasom, biztosan újra gyerek leszek.

Sara és Felicity; én is ezekkel a lányokkal nőttem fel

Gayle Forman: Csak egy nap

Nagy várakozás előzte meg ezt a könyvet a részemről, végre megjelent. :) Ezúttal az se zavart, hogy ebédidőben hozta a futár. :) 

Talán ezen az utcán is csatangolt Willem és Allyson Párizsban.

Gayle Forman: Just One Year

Hihetetlen függővéggel ért véget a Csak egy nap, így hamarosan az I can't wait... című rovatomban olvashattok a folytatásáról, illetve Gayle Forman: Just One Night című novellájáról. Amazon; szeretlek!!!

Amszterdam éjjel 


Remélem júniusban se kell lemondanom az akciókról és a könyvheti újdonságokról ;-)

Üdv: Reelka

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.